Аналіз ключових слів
Якщо сайт тільки створюєтся зясовуємо його тематику та вже потім на її основі робимо збір семантичного ядра
Для існуючого сайту, аналізуємо наявне вже в ньому семантичне ядро, потім робимо розширення семантичного ядра на основі якого буде розширюватись струкутра сайту
Для PPC реклами
На основі зібраного семантичного ядра для сайту створювати рекламні компанії в Google Ads
Кластеризація семантичного ядра
Кластеризація семантичного ядра-дає змогу сформувати майбутню структуру сайту, добавити чи розширити фільтри на сторінки сайту, різні блоки, тощо
Для SEO-просування та створення контенту на сайті
На його основі формується технічне завдання копірайтеру для складання оптимізованого тексту для тієї чи іншої категорії, статті для блогу