Over 10 years we helping companies reach their financial and branding goals. Onum is a values-driven SEO agency dedicated.

CONTACTS
ключевые-запросы
Вирішив написати корисну статейку, хоча в інтернеті вже таких статей дуже багато, але все-таки, думаю буде цікаво відвідувачеві, клієнтові або просто людині, яка потрапила на мій сайт і прагне все довідатися про типи пошукових запитів їх частотність, конкурентність для подальшого формування свого семантичного ядра.

Отже, що ж таке взагалі пошуковий запит?

Пошуковий запит – це слово, фраза, пропозиція, що вбивається користувачем у рядок пошука, щоб одержати інформацію, що цікавить, або вирішити свою проблему. В Serpe (пошукова, органічна видача або просто стрічка) яка вивалюється перед користувачем з повторюваним шуканим виразом у сніппетах сайту (фото сніпетта дивися нижче). сніппет

Суть пошукового запиту в SEO

Важливу роль в SEO відіграє пошуковий запит, можна сказати це фундамент. З них збирається семантичне ядро і складається майбутня структура документа(сайту). Далі перейдемо не посередньо до типів пошукових запитів.

Які типи запитів є:

  1. Інформаційні – використовують для пошуку інформації, відомостей. Наприклад, як приготувати суп, як піймати коропа й тд.
  2. Транзакційні– користувач планує зробити якусь дію. Наприклад, купити диван, скачати книгу Майстер і Маргарита, замовити піцу й тд.
  3. Навігаційні – використовуються, якщо необхідно знайти конкретне місце або сайт Наприклад, вокзал « Київ-Пасажирський», сайт «Web-Go».
  4. Мультимедійні – використовують для пошуку картинок, музики, відео
  1. Загальні – користувач уводить запит з невизначеними мотивами. Звичайно це запит – однословник, буває й кілька слів у ключі «бігова доріжка». «Ноутбук» – або користувач прагне прочитати про нього, купити або просто подивитися картинку з ним.

Характеристики пошукових запитів

Частотність – вказує на кількість звертань користувачів по тому або іншому ключу в пошуковій системі. Де можна подивитися частотність – Yandex Wordstat, Планувальник ключових слів Google. частотність ключових запитів

Яка є частотність?

  • Низькочастотні (НЧ)- до 100 запитів в місяць.
  • Середньочастотні(СЧ) – до 1000 запитів в місяць.
  • Високочастотні(ВЧ) – від 1000 запитів і вище.
У середньому користувачі більше вводять у пошукову систему низькочастотні запити. Тому НЧ на початковому етапі краще підходять для просування документа в ПС.

Конкурентність запитів

Конурентність запитів – відношення кількості сайтів і якості по, що просувається по тому самому запиту. Запити діляться на низькоконкурентні й вискоконкурентні. Низькоконкурентні – добре підходять для просування сайту, іноді досить зробити грамотно внутрішню перелінковку. Високонкурентні – до них належать високотрафікові запити. Наприклад, як загальні запити ноутбук, бігова доріжка, запчастини й тд. По таких запитах дуже важко просунути сайт і буде дуже дорого. Примітка: низькочастотні запити не завжди ниьзконкуренті. Наприклад запит « як схуднути дівчині» дома може бути низькочастотним, рідко запитуваним. Але в інтернеті сайтів з таким словосполученням налічується величезна кількість, що робить такий запит висококонурентним. На цьому в мене поки все 😊 Ви прагнете зібрати семантичне ядро швидко і якісно? Для замовлення складання семантичного ядра переходите сюди й заповнюйте форму тут!

Author

Evgen

Leave a comment

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *