Over 10 years we helping companies reach their financial and branding goals. Onum is a values-driven SEO agency dedicated.

CONTACTS
Підбір семантичного ядра

Збираємо семантичне ядро самостійно

сборСЯ

У цій статті розглянемо, як скласти семантичне ядро стандартними інструментами, які пропонують у пошукові системи Google і Yandex. Ви вже задалися про доцільність собору семантичного ядро (СЯ)?

Для чого необхідно збирати семантичне ядро?

Семантичне ядро в першу чергу необхідно збирати для початкового етапу розробки сайту, так званий кістяк – групування ключовиків по посадкових сторінках, і ви, будете бачити на основі зібраного ядра структуру свого сайту, що полегшить у майбутньому просування сайту в пошуковій мережі. І вже на основі цих даних будете проводити оптимізацію посадкових сторінок на своєму веб-сайті, впроваджувати метатеги, статті й тд.

Семантичне ядро сайту — це впорядкований набір слів, їх морфологічних форм і словосполучень і характеризують вид діяльності підприємства, товари, послуги, пропоновані сайтом.(Вікіпедія)

Інакше кажучи, семантичне ядро – словосполучення або ключові слова й морфологічні форми, що характеризують діяльність компанії, підприємства або певну тематику сайту.

Інструменти для добору СЯ :

  • Yandex Wordstat — безкоштовно
  • Планувальника ключових слів (Keyword Planner) -безкоштовно
  • Словоеб — безкоштовно
  • Key-Collector — платна
  • Сервіс Serpstat — платний
  • База Букварикс — умовно безкоштовний
  • База Пастухова — платна

Збір ключових слів для інтернет-магазину інструментами Yandex Wordstat і Планувальника ключових слів

Наприклад, напрямок діяльності інтернет-магазину – продаж насосів для приватного будинку, дачі, поливу саду й городу

Щоб зібрати ключові слова з Яндексу Вордстат, нам необхідно підібрати базові запити. Для добору базових ключів будемо використовувати мозковий штурм. Подумаємо, які ключові слова можуть охарактеризувати нашу продукцію.

Наприклад, підібрали такі базові ключові слова:

  • насосне обладнання для приватного будинку
  • насоси для дачі
  • насоси для поливу
  • насоси для поливу городу
  • насоси для поливу саду

Далі переходимо вже безпосередньо, у сам сервіс добору ключових слів Yandex Wordstat, беремо з один з базових запитів ключ, візьмемо ключ «насоси для поливу» і вводимо його рядок пошуку тиснемо кнопку «Підібрати».

Для зручної роботи рекомендую встановити плагин Yandex Wordstat Assistant (YWA) або аналогічний йому.

—Отримані результати показані в лівому й правому стовпчику. У чому ж відмінність цих стовпчиків друг від друга.

збір зя ндекс вордстат

Лівий стовпчик – показується загальна частотність самих ключових слів (запитів), які включають зазначений запит у поле пошуку й інші словосполучення, і словоформи.

Правий стовпчик – показує схожі запити на «насоси для поливу»

Зібраний список ключовиків зберігаємо окремим файлом, який надалі можна буде розширити, додаючи до нього нові ключові слова.

Розширюємо список ключових слів за допомогою Планувальника ключових слів (Keyword Planner) від Google

Для збору ключів беремо інструмент Планувальник ключових слів (Keyword Planner) від Google

Уводимо ключові слова в розділ: Свої варіанти ключових слів або можна вказати сайт і система підбере найбільш релевантні ключові слова для вашого сайту.
keyword-planner
Потім натискаємо кнопку Показати результат і одержуємо список ключових слів для нашого семантичного ядра.

Далі завантажуємо варіанти ключових слів і формуємо наше СЯ.
keyword-planner2
Що б заощадити свій час і займатися іншими питаннями вашої компанії не відволікаючись на підбір ключів, ви можете замовити семантичне ядро у нас, ми зберемо вам розширене ядро й зробимо його кластеризацію(групування) по посадкових сторінках оперативно і якісно.

Author

Evgen

Comment (1)

  1. Типы поисковых запросов - Web-Go
    03.01.2020 Ответить

    […] можно сказать это фундамент. На из них собирается семантическое ядро и составляется будущая структура документа(сайта). […]

Leave a comment

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *